Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


  
Naujienos
pixel
pixel

Registrų centras iššūkius pasitinka su nauju vizualiniu identitetu

2020 m. balandžio 16 d.

Pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas Registrų centras nuo šiol klientams ir visuomenei prisistatys nauju vizualiniu identitetu - progresą, šiuolaikiškumą, darnumą ir modernios valstybės bei visuomenės partnerystę simbolizuojančiu prekės ženklu.

Šią savaitę pradėti baigiamieji naujojo įmonės prekės ženklo įvedimo darbai, užbaigiantys kruopščiai ir atsakingai planuotus kūrybos ir įregistravimo darbus. Naująją Registrų centro prekės ženklą ir jo pozicionavimo strategiją kūrė viešąjį konkursą laimėjusi kūrybine agentūra TBWAVilnius, didžiąją dalį naujojo prekės ženklo įvedimo darbų įmonė atliko savo jėgomis.

Naujasis Registrų centro prekės ženklas atitinka įmonei keliamus strateginius tikslus ir įmonės vertybes - tapti atvira visuomenei, efektyvia, pažangia ir skaidriai valdoma valstybės įmone, savo veiklą grindžiančia inovatyviais, valstybės ir verslo pažangą skatinančiais sprendimais. Prekės ženkle užkoduoti du esminiai raktažodžiai - partnerystė ir pažanga - simbolizuojantys įmonės identitetą bei veiklos principus.

Pirmieji pasikeitusio įmonės vizualinio identiteto pavyzdžiai jau matomi skaitmeninėje erdvėje, pamažu, atsižvelgiant į šiandieninę situaciją, bus keičiamos ir įmonės iškabos klientų aptarnavimo padaliniuose.

Valstybės įmonė Registrų centras - pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas ir pažangios valstybės bei visuomenės partneris, puoselėjantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene ir suinteresuotomis šalimis.



Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai

Mindaugas Samkus

Tel. (8 5) 268 8366

Mob. (8 605) 69 286

El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt