Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


  
Naujienos
pixel
pixel

Laikinai keičiasi Registrų centro paslaugų teikimo tvarka

2020 m. kovo 13 d.

Reaguodamas į Vyriausybės pateiktas rekomendacijas dėl koronaviruso (COVID-19), Registrų centras laikinai keičia paslaugų teikimo tvarką. Nuo pirmadienio, kovo 16 d., dauguma paslaugų bus teikiamos tik elektroniniu būdu. Likusios paslaugos, kurioms būtinas atvykimas į padalinį, teikiamos tik neatidėliotinais atvejais iš anksto užsiregistravus vizitui telefonu.

Klientai kviečiami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu, naudodamiesi Registrų centro savitarnos portalu. Informaciją apie paslaugų užsakymą galima rasti interaktyviame konsultacijų portale info.registrucentras.lt arba telefonu (8 5) 268 8262.

Iš anksto suderinti vizitai galimi 10-yje didžiausių Registrų centro padalinių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose ir Utenoje. Išankstinė registracija vykdoma telefonu (8 5) 268 8262. Klientai už paslaugas kviečiami atsiskaityti banko kortelėmis arba pavedimu internetu.

Likę klientų aptarnavimo padaliniai klientų laikinai neaptarnaus. Tokia paslaugų teikimo tvarka galios ateinančias dvi savaites, t. y. iki kovo 27 d., arba iki atskirų LR Vyriausybės nurodymų.

Elektroninės paslaugos bus teikiamos įprasta tvarka.

"Įmonės klientų ir darbuotojų sveikata bei gerovė yra didžiausias prioritetas, todėl siekdami minimizuoti apsikrėtimo virusu tikimybę, turime imtis veiksmų ir laikinai koreguoti savo paslaugų teikimo tvarką. Vis dėlto, stengiamės ir toliau užtikrinti svarbiausių funkcijų valstybei ir visuomenei teikimą", - sako Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė

Be to, klientai laikinai negalės užsisakyti dokumentų ar išrašų atsiėmimo klientų aptarnavimo padalinyje, dokumentus jie galės gauti paštu ar elektroniniu būdu.