Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Juridiniai asmenys

Juridinių asmenų registras


Juridinių asmenų registras, pradėjęs savo veiklą 2004 m. sausio 1 d., buvo kuriamas, sujungus juridinių asmenų registravimą Kultūros ministerijoje, Sveikatos apsaugos ministerijoje, Švietimo ir mokslo ministerijoje, Teisingumo ministerijoje, Ūkio ministerijoje, Lietuvos banke, Statistikos departamente prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, dešimties apskričių viršininkų administracijose, šešiasdešimtyje savivaldybių institucijų.
 

Juridinių asmenų registro duomenys, registre kaupiami dokumentai ir kita registrui pateikta informacija yra vieša. Visiems asmenims suteikta galimybė už nustatytą atlyginimą gauti Juridinių asmenų registro išrašus ir dokumentų kopijas, tarp jų ir finansinių ataskaitų, turto vertinimo ataskaitų kopijas, o duomenys apie juridinio asmens teisinį statusą (reorganizavimą, bankrotą, likvidavimą), buveinės adresą teikiami neatlygintinai. Tai padeda užtikrinti Lietuvos verslo skaidrumą, patikimumą ir patrauklumą.
 

Svarbiausios Registrų centro funkcijos tvarkant Juridinių asmenų registrą:

  • registruoti, įtraukti ar įrašyti į registrą juridinius asmenis, filialus bei atstovybes, jų duomenis, dokumentus ar informaciją;
  • laikinai įrašyti į registrą juridinio asmens pavadinimą;
  • suteikti juridiniam asmeniui paramos gavėjo statusą;
  • inicijuoti juridinio asmens likvidavimą;
  • teikti ir skelbti registro informaciją, teikti Juridinių asmenų registro išrašus ir registre saugomų dokumentų kopijas valstybės institucijoms, fiziniams ir juridiniams asmenims.
 
Viešosios paslaugos
 
Paslaugos registruotiems vartotojams

Paslaugos vartotojams, kurie yra sudarę su Registrų centru duomenų teikimo sutartis ir turi jiems suteiktą vardą ir slaptažodį. Prisijungti prie paslaugų teikimo sistemos.
Kaip tapti registruotu vartotoju?
 


 Atgal  Į puslapio viršų