Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą

Registrų centro struktūra


Registrų centras yra Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. liepos 8 d. įsteigta valstybės įmonė, kuri nuosavybės teise priklauso valstybei ir jai perduotą, jos įgytą turtą valdo, naudoja bei disponuoja juo patikėjimo teise.

Misija – visuomenės poreikių tenkinimas, efektyviai ir patikimai tvarkant patikėtus valstybės informacinius išteklius.
 
Vizija – lyderiaujanti pasaulyje, valstybės informacinius išteklius tvarkanti ir jų pagrindu paslaugas teikianti įmonė.
 
Vertybės

  • Profesionalumas,
  • Bendradarbiavimas,
  • Atsakomybė.

Valdymo organai

Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – LR ekonomikos ir inovacijų ministerija (valdoma akcijų dalis – 100%)

Kolegialus valdymo organas – Valdyba

Vienasmenis valdymo organas – Generalinis direktorius


Struktūra

Centrinis padalinys, įsikūręs Vilniuje, užtikrina efektyvią tvarkomų registrų veikla, projektuoja ir diegia naujas informacines sistemas, skirtas kokybiškam paslaugų teikimui bei kuriančias pridėtinę vertę valstybei ir jos piliečiams, prižiūri regioninių padalinių veiklą.
 
3 regioniniai klientų aptarnavimo centrai organizuoja klientų aptarnavimo skyrių veiklą, užtikrina tolygų ir kokybišką paslaugų teikimą, nustato ir įgyvendina klientų aptarnavimo kokybės standartus.
 
53 klientų aptarnavimo padaliniai kokybiškai ir patogiai visoje Lietuvoje teikia visas gyventojams ir verslui aktualias paslaugas.
 
10 regioninių archyvavimo, registratorių ir kadastrų tvarkytojų vietų užtikrina sklandų, efektyvų ir kokybišką dokumentų saugojimo, registravimo procesą, kadastrų tvarkymo veiklą.


Išsamiau

Registrų centro struktūra
Valstybės įmonės Registrų centro 2019-2022 m. veiklos strategija



 Atgal  Į puslapio viršų