Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą

Registrų centro struktūra


Centrinis padalinys, įsikūręs Vilniuje, užtikrina efektyvią tvarkomų registrų veikla, projektuoja ir diegia naujas informacines sistemas, skirtas kokybiškam paslaugų teikimui bei kuriančias pridėtinę vertę valstybei ir jos piliečiams, prižiūri regioninių padalinių veiklą.
 
3 regioniniai klientų aptarnavimo centrai organizuoja klientų aptarnavimo skyrių veiklą, užtikrina tolygų ir kokybišką paslaugų teikimą, nustato ir įgyvendina klientų aptarnavimo kokybės standartus.
 
53 klientų aptarnavimo padaliniai kokybiškai ir patogiai visoje Lietuvoje teikia visas gyventojams ir verslui aktualias paslaugas.
 
10 regioninių archyvavimo, registratorių ir kadastrų tvarkytojų vietų užtikrina sklandų, efektyvų ir kokybišką dokumentų saugojimo, registravimo procesą, kadastrų tvarkymo veiklą.



Registrų centro struktūra
Valstybės įmonės Registrų centro 2019-2022 m. veiklos strategija




Informacija atnaujinta 2019-03-01.



 Atgal  Į puslapio viršų