Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Gyventojai / Gyventojų registras

Dokumentų, patvirtinančių tam tikrus faktus, išdavimas


Fiziniai ir juridiniai asmenys, norintys gauti dokumentus (pažymą, išrašą) sudaromus Gyventojų registro duomenų pagrindu, turi pateikti prašymą VĮ Registrų centrui.


Prašymas gali būti pateikiamas:


Pageidaujamas pažymas ir išrašus galima gauti šiais būdais:

  • paštu, nurodytu adresu, klientui apmokant siuntimo išlaidas;
  • klientų aptarnavimo padalinyje;
  • el. paštu. El. paštu siunčiamos el. parašu pasirašytos Gyventojų registro pažymos. Paruošti kompiuterį el. parašu pasirašytų PDF dokumentų peržiūrai galite www.elektroninis.lt puslapyje pateiktos programėlės pagalba (rinkitės "Adobe Reader nustatymai"). Pažymos ir registro išrašai elektroninių ryšių priemonėmis gali būti teikiami tik koduota forma kartu su nurodymais, kaip juos peržiūrėti.


Prašymų formos

Prašymų formos fiziniams asmenims:
Prašymas pateikti informaciją PDF DOC
Prašymas pateikti informaciją apie keletą asmenų PDF DOC
Prašymas išduoti pažymą apie gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis PDF DOC

Juridinių asmenų prašymai rašomi laisva forma ant įmonės (įstaigos, kontoros) blanko, kuriame turi būti nurodyta: įmonės pavadinimas, įmonės kodas, adresas, telefonas. Prašyme turi būti nurodyta: prašomo asmens vardas, pavardė, gimimo data (metai) ar asmens kodas, duomenų naudojimo tikslas bei teisinis gavimo pagrindas, teisinį pagrindą pagrindžiantys dokumentai. Prašymas turi būti pasirašytas atsakingo asmens, nurodant pareigas, vardą, pavardę. Prašyme nurodoma, kur, kada ir kokiu būdu gavėjas pageidauja atsiimti parengtas pažymas ar išrašus.


 Atgal  Į puslapio viršų