Naujienos |
|
|
|
Naujosios Registrų centro klientų aptarnavimo direktorės dėmesio centre - elektroninių paslaugų plėtra
2019 m. balandžio 29 d.
Viešųjų ir administracinių paslaugų
perkėlimas į elektroninę erdvę, jų prieinamumo didinimas yra kertinis uždavinys
siekiant standartizuoti klientų aptarnavimą, gerinti paslaugų teikimo kokybę.
Šį tikslą sau kelia naujoji Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė Daiva
Karaliūnienė.
Ilgametę
darbo su klientais patirtį dinamiškoje ir itin didelio dėmesio klientų
aptarnavimo kokybeireikalaujančioje
telekomunikacijų rinkoje turinti D. Karaliūnienė prie Registrų centro komandos
prisijungė pirmadienį.
"Registrų centro teikiamos
paslaugos turi būti standartizuotos, procesai aiškūs, kokybė gerinama diegiant
vienodą klientų aptarnavimo sistemą. Norint to pasiekti, būtina perkelti
viešąsias ir administracines paslaugas į elektroninę erdvę bei užtikrinti šių paslaugų
prieinamumą ir sklaidą, skatinti gyventojus naudotis elektroniniu būdu
teikiamomis viešosiomis paslaugomis, kuriomis būtų paprasta ir patogu naudotis.
Savaime suprantama, fizines klientų aptarnavimo vietos turi likti klientams
prieinama ir patogia galimybe operatyviai gauti jiems aktualias paslaugas", - sako naujoji Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė.
Apie
poreikį vystyti e. paslaugas ir didinti jų prieinamumą liudija ir nuolat
augantis Registrų centro teikiamų paslaugų elektroninėje erdvėje kiekis -pernai įmonės teikiamomis e. paslaugomis pasinaudota daugiau kaip 250 tūkst.
kartų, arba 15 proc. daugiau nei 2017-aisiais.
Anot jos, įmonė taip pat
privalo užtikrinti ir komercinių paslaugų teikimo kokybę, plėtoti šiuo metu jau
teikiamas ir kurti naujas paslaugas, susijusias su kadastriniais matavimais ir
turto vertinimu, analitinių duomenų teikimo ir kitas su nekilnojamojo turto formavimu
susijusias paslaugas.
D. Karaliūnienė taip pat
bus atsakinga už nuo kovo pradėjusių veikti Vakarų, Vidurio ir Rytų Lietuvos
klientų aptarnavimo centrų veiklą. Iš viso juose klientus kasdien aptarnauja
daugiau kaip 200 specialistų.
Teisininkės išsilavinimą
turinti D. Karaliūnienė pastaruoju metu dirbo bendrovėje "Energijos skirstymo
operatorius", kur vadovavo Investicijų planavimo padaliniui. Prieš tai ji daug
metų užėmė įvairias vadovaujamas pareigas telekomunikacijų bendrovėje "Omnitel" ir vėliau "Telia Lietuva" ir buvo atsakinga už įmonės mažmeninio tinklo
vystymą, strategijos kūrimą ir įgyvendinimą
D.
Karaliūnienė papildys jau baigiamą formuoti aukščiausio lygio Registrų centro
vadovų komandą. Neseniai prie jos prisijungė strateginio vystymo direktorius
Adrijus Jusas, registrų tvarkymo direktorius Kazys Maksvytis, Informacinių
technologijų centro direktorius Rolandas Ryliškis ir finansų ir administravimo
direktorius Sergejus Ignatjevas. Šiuo metu taip pat vyksta atrankos į dar dvi
vadovaujančias pozicijas - ieškoma naujojo paslaugų valdymo direktoriaus ir
teisės departamento vadovo.
Nuo
kovo 1 dienos įsigaliojo naujoji Registrų centro organizacijos struktūra,
leidusi išgryninti įmonėje vykstančius procesus ir aiškiai sudėliojusi
atsakomybės sritis. Pagal naująją struktūrą už pagrindines įmonės veiklos
sritis atsakingi 6 tiesiogiai įmonės generaliniam direktoriui pavaldūs
direktoriai.
|