Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
  
Naujienos
pixel
pixel

Baigiama formuoti Registrų centro vadovų komanda: pradedama paskutinio direktoriaus atranka

2019 m. balandžio 17 d.

Daugiau kaip 30registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų pagrindu kuriamos paslaugos yra neatsiejama daugelio įstaigų, įmonių ar net gyventojų kasdienio gyvenimo dalis. Šių paslaugų vystymas reikalauja tinkamo ir visapusiško klientų poreikio suvokimo, nuolatinio įsitraukimo į esamų paslaugų vystymą bei naujų sukūrimą.

Šios atsakomybės teks naujajam Registrų centro paslaugų valdymo direktoriui, kurio konkursas šią savaitę paskelbtas Valstybės tarnybos departamento informacinėje sistemoje.

"Registrų centras tvarko strategiškai svarbius registrus ir valstybinės reikšmės informacines sistemas, kurių pagrindu sukurtos informacinės paslaugos kuria pridėtinę vertę valstybei ir jos gyventojams. Naujajam paslaugų vystymo direktoriui keliamas reikalavimas sukurti ir įgyvendinti vieningą ir šiuolaikišką paslaugų vystymo strategiją. Sieksime, kad įmonės teikiamos paslaugos atitiktų besikeičiančius klientų poreikius, būtų patogiai prieinamos, o jų kainodara būtų lanksti ir pagrįsta", - sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.

Naujajam paslaugų valdymo direktoriui bus patikėta užduotis užtikrinti valdomų registrų ir informacinių sistemų vystymą, palaikymą ir finansavimą. Jo atsakomybės srityje bus Turto ir apribojimų, Asmenų ir Bendrųjų informacinių sistemų departamentai, Juridinių asmenų registras, Juridinių asmenų dalyvių informacinė sistema, Apribojimų informacinė sistema, E. sveikatos projektas, e. parašo paslauga ir kt.

Naujasis vadovas turės suformuoti ir koordinuoti beveik 100 žmonių komandą.

Paslaugų valdymo direktoriui keliamas reikalavimas turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą, ne mažesnį nei magistro laipsnį, turėti ne mažesnę nei 5 metų vadovavimo patirtį organizacijos pagrindinės veiklos vystymo srityje, būti nepriekaištingos reputacijos.

Naujasis paslaugų valdymo direktorius prisijungs prie baigiamos formuoti naujosios Registrų centro vadovų komandos. Nuo kovo 1 dienos įsigaliojo naujoji Registrų centro organizacijos struktūra, leidusi išgryninti įmonėje vykstančius procesus ir aiškiai sudėliojusiu atsakomybės sritis. Pagal naująją struktūrą už pagrindines įmonės veiklos sritis bus atsakingi 6 tiesiogiai įmonės generaliniam direktoriui pavaldūs direktoriai.

Šiuo metu darbą įmonėje jau yra pradėję trys direktoriai: strateginio vystymo direktoriumi dirba Adrijus Jusas, IT centrui vadovauja Rolandas Ryliškis, o registrų tvarkymo direktoriaus pareigas užima Kazys Maksvytis. Finansų ir administravimo bei klientų aptarnavimo sritį kuruosiančių direktorių atrankos pasiekė baigiamuosius etapus.


Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai

Mindaugas Samkus

Tel. (8 5) 268 8366

Mob. (8 605) 69 286

El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt