Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
 

Naujienos
pixel
pixel

Juridinių asmenų vadovai Registrų centre lankysis vis rečiau

2008 m. rugsėjo 15 d.

Valstybės įmonė Registrų centras tobulina nuotoliniu būdu teikiamas paslaugas. Įmonių vadovams nebereikės vykti į Registrų centro teritorinius padalinius pasirašyti sutarčių dėl finansinės atskaitomybės dokumentų teikimo Juridinių asmenų registrui elektroniniu būdu ar, įmonės vadovui pasirašius, siųsti jas Registrų centrui paštu. Nuo šiol visa tai bus galima padaryti  interaktyviai (on-line).

Norint pasinaudoti naująja paslauga, įmonių vadovams tereikia prisijungti prie Registrų centro elektroninių paslaugų sistemos per pasirinkto banko el. bankininkystės svetainę ir elektroniniu būdu patvirtinti sutikimą teikti Registrų centrui metinės finansinės atskaitomybės ir kitus dokumentus elektroniniu būdu.

Patvirtinęs sutikimą, vadovas galės interaktyviai tvarkyti norimus leidimus: suteikti teisę, taip pat redaguoti arba panaikinti įmonės darbuotojams teisę elektroniniu būdu teikti finansinę atskaitomybę ir kitus dokumentus.

"Tikimės, jog šia operatyvia elektronine paslauga naudosis Registrų centro klientai, taupantys lėšas ir laiką", - sakė Registrų centro direktoriaus pavaduotojas juridinių asmenų registrui ir teisei Antanas Survila.

Daugiau informacijos apie naująją paslaugą galima rasti Registrų centro interneto svetainėje www.registrucentras.lt/jar


VĮ Registrų centro atstovė spaudai Lina Balkevičienė
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. tel. 8 614 10170
El. p.: lina.balkeviciene@registrucentras.lt
http://www.registrucentras.lt/